אביזרים לשירותי נכים

חשוב להנגיש תאי שירותים לבעלי מוגבלויות כדי להקל על חייהם ולהציע להם אפשרויות בכל מקום ציבורי. הצבת אביזרי היגיינה בתאי השירותים חשובה במיוחד לאנשים עם צרכים מיוחדים כדי להנגיש להם את השימוש במתקני המקום ולהפוך את החוויה עבורם לנוחה ונעימה יותר.

 

להתאים את אביזרי הנגישות לצרכי המשתמשים

החוק דואג להגן על זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות ומחייב מקומות ציבוריים לעמוד בדרישות הנגישות למשתמשים עם צרכים מיוחדים. כאשר מדובר באבזור ציוד לשירותי נכים, חשוב מאוד להתחשב באופן בו הם למעשה משתמשים באותם אביזרים.

המטרה היא להתאים ולהתקין ציוד עזר בצורה הנכונה כדי ליצור הנגשה אמיתית ולהפחית את האתגרים בהם נתקלים בעלי מוגבלויות בעת השימוש באביזרים המותקנים בתאי השירותים.

יש למקם את האביזרים בצורה בה יתאפשר לבעלי המוגבלויות גישה נוחה מכיסא גלגלים, בדגש על גובהם ומורכבות השימוש בהם.

כמו כן, יש להבטיח שהאביזרים יותקנו במקום הנכון ובצורה שבה ניתן יהיה להשתמש בהם בקלות, ללא מאמץ מיותר.

על האביזרים להיות עמידים בפני שימוש חוזר ונשנה ועבור מגוון צרכים. אם האביזרים לא יפעלו כראוי, זה יכול לגרום לקושי מיותר עבור המשתמשים ובכך להפחית את רמת הנגישות של התא.

בשורה התחתונה

חשוב להתחשב בצרכי ובנוחות השימוש של בעלי מוגבלויות בתהליך התכנון וההתקנה של אביזרי היגיינה בתאי שירותים, כדי להבטיח נגישות אמיתית ושימוש נוח וקל, ללא קשיים והפרעות מיותרות.

 

היכן למצוא פתרונות נגישות לנכים בהתאמה מלאה?

אם חשובה לכם עמידה בכל התקנים הנדרשים, איכות גבוהה וגם שירות מקצועי ללא פשרות, נעים להכיר: בטיחותי, חברה מובילה ליצירת סביבה בטוחה, הכתובת הנכונה.

בטיחותי, שנוסדה בשנת 2005, מתמחה ביבוא, שיווק, מכירה וגם התקנה של מוצרי הנגשה ובטיחות למוסדות מסוגים שונים.

במהלך השנים ביססה את מעמדה כמובילת שוק בתחומים בהם היא עוסקת, צברה ניסיון בפיתוח, ייצור, יבוא, שיווק, מכירה והתקנה של מוצרי בטיחות במוסדות חינוך, מוצרי הנגשה ומוצרים למניעת החלקה לשוק המוסדי.

בטיחותי עובדת עם קבלנים, אדריכלים, עיריות ומועצות, גנים, בתי ספר ומוסדות חינוך שונים, קיבוצים, מוזיאונים, היכלי תרבות, חברות בניה ואחזקה, בתי מלון ועוד רבים ואחרים.

לבטיחותי צוות אמין, מיומן, מקצועי ובעל ידע וניסיון רב, הנותן שרות ואחריות מא' ועד ת'. צוות המתקינים מכיר את התקנים בכל הקשור לבטיחות מוסדות חינוך, הנגשה ומניעת החלקה.

סל רחב של מוצרים הזמינים במלאי ומערך משלוחים המכסה את כל אזורי הארץ. בטיחותי משתדלת להעניק ללקוחות החברה את השירות המהיר, היעיל והאיכותי ביותר.

החברה מתחייבת להעניק לכם את השירות והמוצרים הטובים ביותר. בטיחותי מעניקה ייעוץ והדרכה טלפונית מתוך שאיפה לזמינות, דיוק, יעילות, שקיפות ואמינות. אם צוות העובדים פספס שיחה מכם, ייעשה הכל על מנת לחזור אליכם במהירות רבה, כדי שתוכלו לסיים במהירות ובהצלחה את הנדרש מכם.

להתייעצות מקצועית ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 03-7749951.

צור קשר