הנגשת בתי ספר ומוסדות שונים לאנשים עם מוגבלות

בתי הספר ברחבי הארץ אינם מונגשים במאה אחוזים, אך בשנים האחרונות, ובעקבות המודעות ההולכת וגוברת לכך, כמו גם החוק, מתחילים מוסדות רבים לדאוג לפתרונות נגישות למוגבלים. כדי לאפשר לכל ילד, לכל ילדה וגם להורים עצמם ולמורים, להיעזר בכלל המתקנים של בית הספר או אותו מוסד מתאים, חשוב לשלב כהלכה את האלמנטים השונים, שיחד ייצרו את אותה סביבה בטוחה וגם נוחה.

הנגשת בתי ספר לאנשים עם מוגבלות אפשרית תוך ביצוע שינויים בסביבה המבנית של אותו מוסד, וגם תוך שילוב של אלמנטים פשוטים יותר, שמתאימים לכל מצב. יש לשלב, למשל, רמפות מיוחדות במקרים של חוסר נגישות לנכים, וגם מעליות במידת הצורך ושטיחים ופסים מונעי החלקה במצבים מסוימים. חשוב שתהיה גישה קלה לילדים בכסאות גלגלים וגם למורים עצמם, המלמדים, ואפילו לייצר כיתות המציעות אקוסטיקה מתאימה שמיועדת לתלמידים לקויי שמיעה. יש כמובן גם אמצעים טכנולוגיים מיוחדים שיכולים לעזור לא מעט, ובייחוד לילדים בעלי צרכים מיוחדים וגם אפשרות להנגיש את ההסעות לאותו מוסד לימודים, שהיא חשובה לא פחות. כדאי כמובן לדאוג לפנות לחברות המתמחות בכך ולקבל את כל האביזרים והאלמנטים הנדרשים שמשפרים את הנגישות. שילוט מתאים, משטחים מיוחדים, מאחזים וידיות אחיזה ואפילו משטחי אזהרה, כל אלה ועוד הם חלק ממערך שלם של אפשרויות.

זקוקים לפתרונות נגישות איכותיים לבתי ספר, כדי לספק מענה מתאים לאנשים ולילדים בעלי מוגבלויות? בטיחותי – מובילה לסביבה בטוחההיא הכתובת הנכונה. בטיחותי, שנוסדה בשנת 2005, מתמחה ביבוא, שיווק, מכירה וגם התקנה של מוצרי נגישות למוסדות מסוגים שונים, כולל בתי ספר וגנים. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת מענה בטלפון לכל שאלה, צרו קשר ב – 03-7749951. נשמח לעמוד לרשותכם.

צור קשר