פתרונות נגישות בישראל – כדאי וחשוב לדעת

נגישות היא התאמה של סביבה פיזית, כך שכל אדם יכול לנוע ולהשתמש בה בקלות ובצורה עצמאית. המטרה העיקרית של הסדרי נגישות היא לאפשר שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלויות ולוודא שהם יכולים להשתתף בחברה באופן מלא.

הסדרים למניעת חוסר נגישות לנכים במקומות ציבוריים

ניתן להחיל הסדרי נגישות במגוון רחב של תחומי חיים, לרבות:

  1. נגישות בסביבה הפיזית: התאמות במבני ציבור, דרכי גישה, מדרגות, מעליות, שולחנות, כסאות, חניונים, מעברי רחוב, כבישים ועוד.
  2. נגישות תחבורתית: התאמות בתחבורה ציבורית, כלומר באוטובוסים, רכבות, תחנות, תחנות אוטובוס ועוד, על מנת לאפשר גישה נוחה ובטוחה לאנשים עם מוגבלויות.
  3. נגישות במוסדות חינוך: התאמות במוסדות החינוך, כמו חומרי לימוד נגישים, טכנולוגיות מתקדמות, שיטות הוראה והערכה המתאימות לצרכים האישיים של תלמידים עם מוגבלויות.
  4. נגישות דיגיטלית: גישה נוחה ומותאמת לאתרים, אפליקציות, תוכנות מחשב וכלים טכנולוגיים נוספים, כך שגם אנשים עם מוגבלויות יכולים לנווט ולהשתמש.
  5. נגישות תקשורתית: התאמות בתחום התקשורת כגון תרגום לשפת הסימנים.
  6. נגישות תרבותית: התאמות במוזיאונים, תיאטרונים, קולנוע, תערוכות, ספריות ואירועים תרבותיים נוספים, כך שכל אדם יכול להנות מהם בקלות ובאופן עצמאי.
  7. נגישות קהילתית: התאמות ושיפורים בסביבת הקהילה כולה, כגון חניות מותאמות, גישה למבנים ציבוריים, אירועים קהילתיים נגישים וכו'.

בעיית נגישות לנכים: בשורה התחתונה

נגישות מהווה עיקרון חשוב בחברה המודרנית ונדרשת על פי חוק הנגישות בישראל במגוון תחומים כדי לקדם שוויון הזדמנויות לכל אדם עם מוגבלות. המטרה היא להבטיח גישה שווה ולא מוגבלת לכל האוכלוסיות, ולהפחית את המכשולים הפיזיים, התקשורתיים והחברתיים לתשתיות, שירותים ואפשרויות להשתלבות חברתית וכלכלית. לא סתם נכתבו נגישות לנכים במקומות ציבוריים כתבות בנושא זה.

נגישות היא זכות אדם בסיסית, שיש שרואים בה מעין חובה חברתית להתאים את הסביבה לצרכיהם של אנשים עם מוגבלויות. מדובר על שדרוג הגישה הנוחה והמותאמת לאתרים ציבוריים, שירותים, מוצרים, טכנולוגיות ומידע, כך שהם יכולים להיות עצמאיים, להשתמש בסביבה ולהשתתף בחיי הקהילה באופן שווה ושלם.

פתרונות בהתאמה מלאה

כדי לאפשר נגישות לנכים בישראל, ובייחוד במקומות ציבוריים, היכן שלא תמיד הדבר מתאפשר, מוצעים כיום, כאמור, מגוון רחב של פתרונות יעילים ומתאימים. ישנן כתבות לא מעטות בנושא בעיות נגישות לנכים במקומות ציבוריים המוצגות ברשת, אשר דנות לא אחת בנושא זה ותוהות איך תיתכן בעיית חוסר נגישות לנכים בעידן שבו המודעות לכך גבוהה הרבה יותר וגם הצורך.

בשל הצורך הרב אפשר למצוא פתרונות אחרים, משלימים לעיתים, שאותם ניתן לשלב בכל מקום שרוצים ולו כדי להציע את המענה המתאים.

למשל, פסים מובילים, גבשושיות אזהרה, פסי הנגשה, משטחי התראה לפני וגם אחרי מדרגות, פסים מיוחדים מניעת החלקה, מאחזי ידיים, מערכת שמע מיוחדת ומוצרי נגישות לעיוורים, בין היתר, המאפשרים להם התנהלות נוחה ובטוחה בחלל.

מוצרים אחרים יכולים לספק גם הם מענה למוגבלויות מסוג אחר ולהבטיח יצירת מקום שבו הם יוכלו להתנהל ללא כל בעיה וקושי.

בעיית נגישות לנכים: היכן למצוא פתרונות נגישות לנכים בהתאמה מלאה?

אם חשובה לכם עמידה בכל התקנים הנדרשים, איכות גבוהה וגם שירות מקצועי ללא פשרות, נעים להכיר: בטיחותי, חברה מובילה ליצירת סביבה בטוחה, הכתובת הנכונה.

בטיחותי, שנוסדה בשנת 2005, מתמחה ביבוא, שיווק, מכירה וגם התקנה של מוצרי הנגשה ובטיחות למוסדות מסוגים שונים.

בטיחותי – מובילים לסביבה בטוחה,  הוקמה בשנת 2005 במטרה לתרום לצמצום מספר הילדים הנפגעים בגני הילדים ובבתי הספר.

במהלך השנים ביססה את מעמדה כמובילת שוק בתחומים בהם היא עוסקת, צברה ניסיון בפיתוח, ייצור, יבוא, שיווק, מכירה והתקנה של מוצרי בטיחות במוסדות חינוך, מוצרי הנגשה ומוצרים למניעת החלקה לשוק המוסדי.

בטיחותי עובדת עם קבלנים, אדריכלים, עיריות ומועצות, גנים, בתי ספר ומוסדות חינוך שונים, קיבוצים, מוזיאונים, היכלי תרבות, חברות בניה ואחזקה, בתי מלון ועוד רבים ואחרים.

לבטיחותי צוות אמין, מיומן, מקצועי ובעל ידע וניסיון רב, הנותן שרות ואחריות מא' ועד ת'. צוות המתקינים מכיר את התקנים בכל הקשור לבטיחות מוסדות חינוך, הנגשה ומניעת החלקה.

סל רחב של מוצרים הזמינים במלאי ומערך משלוחים המכסה את כל אזורי הארץ. בטיחותי משתדלת להעניק ללקוחות החברה את השירות המהיר, היעיל והאיכותי ביותר.

סל המוצרים של חברת 'בטיחותי – מובילים לסביבה בטוחה' כולל מוצרי בטיחות למוסדות חינוך, מוצרי הנגשה, כפתורי נירוסטה ,פסים מובילים, משטחי אזהרה, אביזרים לשירותי נכים ועוד.

החברה מתחייבת להעניק לכם את השירות והמוצרים הטובים ביותר. בטיחותי מעניקה ייעוץ והדרכה טלפונית מתוך שאיפה לזמינות, דיוק, יעילות, שקיפות ואמינות. אם צוות העובדים פספס שיחה מכם, ייעשה הכל על מנת לחזור אליכם במהירות רבה, כדי שתוכלו לסיים במהירות ובהצלחה את הנדרש מכם.

ביקור של נציג המכירות אצלכם

במידת הצורך נציג החברה יגיעו אליכם ללא עלות. נציגי החברה מקצועיים מאוד, מכירים את התקנים הרלוונטיים כמו גם בעיות של נכים, וזמינים עבורכם לכל שאלה ובקשה. הקו המנחה הוא להתאים לכם את הפתרון הנכון שמתאים לכם.

משלוחים בכל רחבי הארץ

בטיחותי שולחת את מוצריה עם חברת שליחויות בכל רחבי הארץ באחריות מלאה ובמהירות האפשרית.

התקנה איכותית ובלתי מתפשרת ברמת גימור גבוהה

הנחיות החברה עבור  לצוותי ההתקנות מחמירות ביותר. הן ברמת הנראות והגימור של העבודה, הן ברמת העמידה בתקנים הנדרשים, וכלה בניקיון שמשאיר הצוות לאחר ביצוע העבודה.

החברה מתחייבת ושואפת לבצע התקנה ברמת גימור גבוהה ביותר, נקייה ועל פי התקנים הנדרשים.

שירות לקוחות מקצועי להבטחת שביעות הרצון שלכם

לחברת בטיחותי יש מוצרים מצוינים, מערך מקצועי ונהלים, המבטיחים לכם שקט אמיתי לאחר הרכישה/התקנה. החברה שואפת להעניק לשירות ואחריות מהימנים, מהירים ויעילים גם תקופה ארוכה לאחר הרכישה.

אחריות בטיחותי

אחריות חברת בטיחותי על המוצרים תהיה תקפה לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה/התקנה.

להתייעצות מקצועית ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 03-7749951.

צור קשר