תאונות באמבטיה ובחדרי רחצה הם אירועים מאד מסוכנים. ילדים או מבוגרים המחליקים ונופלים במקומות הללו, מקבלים מכה כואבת במיוחד. בחלק מהמקרים מדובר בשטפי דם קלים או חמורים ובחלק מהמקרים הפגיעה חמורה הרבה יותר, נגרמים שברים בידיים, ברגליים, בכתפיים או באגן הירך.

הפגיעות החמורות מחייבות הגעה לבית חולים לצורך קבלת טיפול רפואי, התקנת גבס או אשפוז תלוי בחומרת המקרה. הכאבים העזים המתווספים לפגיעות, גורמים לסבל רב ולתחושת כאוס גדולה.

במטרה למנוע את המקרים הללו, פותחו לאחרונה כמה אמצעים שהשימוש בהם יגן על בני המשפחה בעת הרחצה בחדרי האמבטיה הביתיים ועל התיירים והמטיילים המגיעים לבתי המלון השונים כדי להינפש ובטח לא רוצים לקלקל את חופשתם במקרה של החלקה בחדרי האמבטיה או בדרך לג'קוזי או לבריכת השחייה.

צבע TUFF – GRIP

הצבע שפותח במשך שנים רבות במעבדות המחקר, מיוצר בטכנולוגיות חדשניות ומיועד לצביעת המרצפות בחדרי אמבטיה, במקלחות, בדרך לג'קוזי ועל משטחי ההליכה בחדרי האמבטיה המרווחים בבתי המלון.

הצבע נוסה בהצלחה רבה על משטחי הליכה הבנויים מחומרים שונים במשך תקופה ארוכה בעשרות בתים ובתי מלון בטמפרטורות שונות ובתנאים אקלימיים קיצוניים . בכל המקרים השימוש בצבע יצר משטח הליכה עמיד שאינו גורם להחלקה גם אם יש בו הצטברות של מים.

רק לאחר שהיה ברור מעל לכל ספק, שמדובר במוצר איכותי בעל טיב גבוה במיוחד המשרת את המטרה ומונע החלקה באופן מוחלט, הוחל בייצור מסיבי שלו ובתהליכי שיווק והפצה של צבע זה.

החומר האפוקסי עמיד לסוגים רבים של נוזלים כמו מים, שמן, דלק ורבים אחרים. הוא מכיל חומר יסוד המותאם לצביעה על משטחי פח מרוג, אלומיניום, בטון, פח מגולוון ונירוסטה. בנוסף לכך הוא מכיל גרגרים קטנטנים של סגסוגת אלומיניום או סגסוגת סיליקון קרביד היוצרים חספוס בתוך שכבת הצבע ועוזרים במניעת ההחלקה. כדי ליצור אפקטיביות רבה, רצוי למרוח שכבה נאה של הצבע. מריחת כמות גדולה מדי של הצבע תפחית את ההשפעה של השכבה כולה כך שזו פעולה מיותרת של מריחת צבע שעלותו גבוהה ללא קבלת התוצאה הרצויה.

את החומר אפשר למרוח על משטח ההליכה או לחילופין להתיז אותו ולקבל גם אפקט הגנה עבור משתמשי חדרי האמבטיה וגם משטחים צבעוניים ויפים במיוחד.

לקוחות החברה שהשתמשו בצבע האפוקסי דווחו על שביעות רצון רבה מהשימוש במוצר האיכותי.

מידע נוסף על חומר אנטיסליפ

מרצפות NON SLIP ומדבקות

 אמצעי בטיחות נוספים הם התקנת מרצפות מחוספסות המונעות החלקה ומיועדות למשטחים הסובבים את האמבטיות, את חדרי המקלחת ובמעברים לכוון הג'קוזי ובריכת השחייה .כמו כן אפשר להדביק פס למניעת החלקה לרוחבן של המדרגות, פס אחד בחלק הרחוק של כל מדרגה. פסים אלה מודבקים ברוב בתי המלון כדי שלקוחות לא יחליקו בעת הירידה במדרגות.

קיימים גם סרטים דביקים ייחודיים שמטרתם להאט את קצב הליכתם של האנשים כדי שלא יחליקו בדומה לגבשושיות המוגבהות שקיימות בכבישים כדי שהנהגים ייסעו לאט יותר. 

צור קשר