מעצור לדלת יכול להוות את אחד הפתרונות הפשוטים והזולים ביותר, אשר מספקים איכות חיים גבוהה יותר במחיר נמוך במיוחד.

המטרה העיקרית של מעצור לדלת הוא כשמו כן הוא, לשמש מעצור לדלת. לפעמים בעקבות חלון שנשאר פתוח, נוצרת רוח פרצים שמשתוללת בבית וגורמת לדלתות להיטרק ללא שליטה. מעבר למטרד הרעש שנוצר בבית ומפריע כנראה גם לשכנים, חשוב לזכור כי הדבר פוגם גם באיכות המפתן ועם הזמן עלול לגרום לנזק. ניתן להתמודד עם העניין בצורה קלילה ופשוטה, על ידי התקנת מעצור דלת אשר ימנע מהדלת להיטרק וישמור עליה שלמה לאורך זמן. מטרתה של הדלת היא בסופו של דבר להוות מחיצה פנימית בין החדרים השונים בבית, אך לפעמים קיימים ליקויים שונים בצורת הבנייה של המפתן או של הדלת עצמה, דבר שגורם לדלת להיטרק. מעצור לדלת יפתור גם את הבעיה הזאת.

כל מה שחשוב לדעת לגבי מעצורים לדלת

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב ומגוון של מעצורים שונים לדלת, כל אחד מהם מורכב מחומרים שונים והם מגיעים בצורות שונות ובצבעים שונים. המטרה של כל המעצורים היא כמובן ברורה – למנוע את טריקת הדלת ואת סגירתה המהירה. לפעמים דלת שנסגרת מהר מידי, עלולה להיסגר על האצבעות ובכך לגרום לפציעה לא נעימה במיוחד. מעצור לדלת יכול להאט משמעותית את סגירת הדלת, ובכך למנוע מצב של פציעה. למשל גלגלת האטה יכולה להפוך כל דלת לבטיחותית ולמנוע מצב של פציעת אצבעות, בעיקר בבתים שגרים בהם ילדים. הדלת תיסגר תמיד בצורה מבוקרת ואיטית, ללא הרעש המעיק של הטריקה.

למידע על מחזיר שמן לדלת

אולי גם יעניין אתכם: בטיחות בבית ספר

לסיכום, התקנת מעצור לדלת היא פעולה חשובה שיש מאחוריה לא מעט יתרונות. לא חשוב מהו הסוג של הדלת ומאיזה חומר היא עשויה, לכל דלת ניתן למצוא את המעצור המתאים לה ביותר. אם מדובר על מעצור איכותי ומקצועי, הדלת לא תיטרק לעולם, גם במקרים של רוח פרצים. מעבר לכך, מעצור לדלת יכול להפוך כל דלת, גם דלת כניסה וגם דלת פנימית, לדלת בטיחותית ובכל למנוע מצבים לא נעימים. ילדים רבים נוטים לשחק עם הדלת, להכניס את האצבעות שלהם במרווחים הצרים ולנסות לטרוק את הדלת בכוח. מעצור לדלת ימנע את כל המשחקים האלו, וישמור על הילדים בריאים ושלמים.

 

צור קשר