ידיות אחיזה מתרוממות לשירותים

ידיות אחיזה מתרוממות לשירותים הינו מוצר נגישות ובטיחות הכרחי עבור אנשים בעלי מוגבלויות, לנכים למבוגרים ולסיעודיים. ידית אחיזה לאמבטיה מאפשרת שמירה על שיווי המשקל וסיוע לתנועה בטוחה יותר, אצל אנשים שחשופים יותר לפגיעות או לנפילות, או כאלו המתניידים על גבי כיסאות גלגלים. חשוב כמובן שלידיות יהיו אישורי מכון התקנים. לפני שבוחרים איזה לרכוש כדאי לדעת מהם סוגי ידיות האחיזה השונים שיש.

מה חשוב לדעת על ידית אחיזה מתרוממת לשירותים

ידיות האחיזה מתרוממות לשירותים צריכים להיות חזקים במיוחד, על מנת להיות בטיחותיים ביותר. כמו כן, סוגי ידית אחיזה למקלחת ולשירותים, צריכים להיות עמידים בפני רטיבות לאורך הזמן. כמו כן, במקרים מסוימים מומלץ לבחור ידיות בעלות חספוס מיוחד נגד החלקה.

סוגי ידיות אחיזה לאמבטיה או למקלחת

ידיות אחיזה או מוט אחיזה לאמבטיה נחלקים לשני סוגים עיקריים – ידיות עשויות נירוסטה וידיות עשויות אלומיניום חזק בציפוי יוקרתי ABS למניעת חלודה. ידיות האחיזה הסטנדרטיים יהיו ידיות נירוסטה שניתן להבריג בקלות על הקיר. אלו יגיעו בצורות שונות ובאורכים שונים. בנוסף, ישנן ידיות אחיזה מתקפלות בעלות חיבור לקיר או לרצפה, חלקן אף ניתנות להרמה כאשר הידית אינה בשימוש, לצורך חיסכון במקום.

מחפשים ידיות אחיזה למקלחת? מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים על המוצרים ולמידע על פתרונות בטיחות נוספים – "בטיחותי" מובילה בשוק מוצרי הבטיחות למוסדות חינוך, ופועלת כבר למעלה מעשור לצמצום מספר הילדים הנפגעים בגני הילדים ובבתי הספר. פנו למומחים שלנו, באתר או בטלפון: 03-7749951

צור קשר