מעצור מגנט לדלת

מעצור לדלת הינו מוצר בטיחות חיוני עבור מוסדות חינוך, המאפשר סביבה בטוחה יותר, בעוד הוא מאפשר תפישה של הדלתות כשהן במצב פתוח, ובכך מונע מצב בו הדלת חצי פתוחה, כך שמהווה סיכון לילדים הרצים במסדרונות בית הספר ויכולים להתקע בדלת. מבין מגוון המעצורים שמוצעים כיום בולט ההיבט הבטיחותי של מעצור מגנט לדלת, אשר מהווה בחירה מומלצת עבור מוסדות חינוך או בתים עם ילדים קטנים.

כיצד פועל מעצור מגנטי לדלת

מעצור זה, הנקרא גם מחזיק דלת מגנטי, הינו מעצור דלת עליון. המעצור פועל באמצעות מנגנון מגנטי המורכב משני חלקים. האחד הוא מעצור דלת מגנטי לקיר, ומתחבר אל הדלת בחלקה העליון. השני הוא מעצור מגנטי לדלת פנים, ומתחבר אל הקיר בגובה זהה. בעת פתיחת הדלת נצמדים שני המגנטים זה אל זה, וכך הדלת נשארת פתוחה ולא נטרקת.

יתרונות מעצור מגנטי לדלת

מחזיק דלת מגנטי משאיר את הדלת פתוחה ומונע התעסקות לא בטיחותית של הילדים בדלת ומונע פגיעות הנגרמות מהתקלות בדלתות חצי פתוחות. המוצר הוא מוצר חובה בכל מוסד חינוכי או בית עם ילדים בגילאים קטנים, על מנת שהדלת לא תיטרק על האצבעות או תפגע בהם. מעצור זה הינו קל ביותר להתקנה, והוא מתחבר אל הדלת ואל הקיר באמצעות ברגים, ומגיע בשלושה גדלים שונים שמותאמים במיוחד לסוג הדלת.

מחפשים מעצור דלת מגנטי? מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים על מעצורים לדלתות ולמידע על פתרונות בטיחות נוספים – "בטיחותי" מובילה בשוק מוצרי הבטיחות למוסדות חינוך, ופועלת כבר למעלה מעשור לצמצום מספר הילדים הנפגעים בגני הילדים ובבתי הספר. פנו למומחים שלנו, באתר או בטלפון: 03-7749951

 

צור קשר