סוגי מעצור לדלת וכיצד בוחרים?

היום השוק מציע מגוון של מעצורים לדלתות עשויים מחומרים עמידים, חזקים ואיכותיים לצד עיצוב ייחודי שלא יפגע במראה של החלל ובמראה של הדלת עצמה.

דברו איתנו

03-7749951phoneבמיילpencil  

מדוע צריך מעצור לדלת?

רוב הדלתות נפתחות ונסגרות ממש בקלותיש גם דלתות ישנות שנוטות לחרוקבכל מקרהמעצור לדלת נועד לשלוט בתהליך הסגירה והפתיחה של הדלת ולמנוע מצב של טריקהמעצור לדלת מומלץ מאוד בבתים בהם יש ילדים קטניםשכן חוסר תשומת לב לרגע אחד והדלת יכולה להיטרק על אצבעותיו הקטנותמדובר באביזר בטיחות לכל דבר.

יש כל מיני סוגי מעצורים לדלתאיך בוחרים?

1.     מעצור לדלת עשוי כולו מגומי הנצמד אל הרצפה ומונע מהדלת להיסגר – לא כל כך מומלץשכן ילדים יכולים לשלוף את הגומי הזה די בקלות ולכן מעצור מהסוג הזה מתאים יותר למשרדים למשל.

2.      מחזיר דלת פנאומטי – פתרון בלימה מצוין המורכב מבוכנה פנאומטית ומשקוף שאליו בעצם מחברים את הבוכנה והיא זו ששולטת במהירות סגירת הדלת ומונעת מצב של היתפסות באצבעות הידייםמומלץ לבתים עם ילדיםלמשרדים ולמקומות עם דלתות קלות הנוטות להיסגר בקלות רבה.

3.     מחזיר שמן לדלת – את המחזיר מתקינים על הדלת ועל המשקוף ואז יש שליטה במנגנון הסגירה של הדלתמתאים למי שמחפש לשלוט במהירות שבה הדלת נסגרת.

4.      מעצור דלת קדמי – עשוי ממתכת חזקה בצבע כסף ומאפשר לעצור את הדלת בכל שלב שבו היא נמצאת.

5.     תפס דלת – משאיר את הדלת כל הזמן פתוחה ומונע מראש התעסקות עם פתיחה וסגירה שלהמתאים למוסדות ציבוריים וחינוכייםהתפס עצמו מורכב משני חלקים כאשר חלק אחד מתחבר אל החלק העליון של הדלת והשני אל הקיר ככה שכאשר פותחים את הדלתשני החלקים נמצדים זה לזה באמצעות מגנטניתן לבחור בין תפס דלת ממתכת או תפס דלת מפלסטיקיש גם תפס דלת מסיבי שמתאים באופן ספיציפי לדלתות מאוד כבדות אותו מחזיקים באמצעות ארבעה ברגים לרצפה ולשלושה ברגים בדלת עצמה.

 אולי גם יעניין אתכם: בטיחות בבית ספר

לסיכוםמעצורים ותפסני דלתות הם מוצר חובה בכל ביתמשרד או מוסד ציבורי

צור קשר