מדבקות נגישות לזכוכית – חשוב וכדאי לדעת

מחיצות מזכוכית וגם דלתות העשויות מזכוכית יכולות לשמש כמפגע בטיחותי של ממש. הזכוכית שלהן, בין אם היא עבה או דקה, יכולה להישבר, וחלקים ממנה, קטנים וגם גדולים, עשויים לפגוע באחרים, בעוברים ובשבים. סימון אותה מחיצה או דלת באמצעות מדבקות בטיחות לזכוכית יכול למנוע את אותה סכנה וליצור סביבה שהיא נגישה וגם הרבה יותר בטוחה.

ניתן כיום להשיג סט מדבקות נגישות לזכוכית למניעת התנגשות, שאותן אפשר להדביק ישירות על הדלת או על המחיצה. במקרה של מדבקות נגישות לזכוכית תקן מחמיר דורש זאת בהתאם לחקיקה והוא דורש כי הן דלתות, הן מחיצות והן קירות שקוטפים בחלקי בניין, המשמשים את ציבור האנשים, יסומנו באמצעות סימני אזהרה מיוחדים, המבליטים את קיומם. ואת זאת ניתן לעשות בקלות רבה באמצעות מדבקות בטיחות לזכוכית, המושכות את העין ואת תשומת הלב ומונעות פספוס והתנגשות.

כאשר מחפשים מדבקות בטיחות ובעיקר מדבקות נגישות לזכוכית חשוב לוודא שהן אכן עומדות בכל התקנים הנדרשים ובולטות מאד. בסופו של דבר, מטרתן היא למנוע התנגשות ולכן יש למקמן במקום בולט לעין, כזה שאי אפשר לפספס. גודל המדבקה במקרה הזה הוא גם משמעותי, וכך גם הצבע שלה. פנייה לחנות המתמחה בכך ומכירה היטב את התקנים היא הדרך הנכונה להשיג בדיוק מה שצריכים.

זקוקים לפתרונות נגישות איכותיים העומדים בכל התקנים הנדרשים, כולל מדבקות למניעת התנגשות בדלתות זכוכית? בטיחותי – מובילה לסביבה בטוחההיא הכתובת הנכונה. בטיחותי, שנוסדה בשנת 2005, מתמחה ביבוא, שיווק, מכירה וגם התקנה של מוצרי נגישות למוסדות מסוגים שונים, מוצרים בעלי תו תקן מחמיר. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת מענה בטלפון לכל שאלה, צרו קשר ב – 03-7749951. נשמח לעמוד לרשותכם.

צור קשר