פסים נגד החלקה –חשוב וכדאי לדעת עליהם

יש לא מעט דרכים כיום כדי ליצור סביבה שהיא בטוחה יותר וגם מונגשת יותר. פתרונות אלה ניתנים לשילוב בכל מקום, כמעט, כולל מקומות ציבוריים בהם הצורך בבטיחות והנגשה הוא רב. פסים למניעת החלקה הם בין המוצרים המבוקשים כיום והם יכולים להתאים למוסדות ציבוריים ולעסקים מכל התחומים שבהם יש מדרגות. באמצעות פסים למניעת החלקה והנגשה אפשר להפוך אותם להרבה יותר בטיחותיים ולאפשר שימוש בהם בקרב אוכלוסיות שונות.

יש פסים נגד החלקה ברצפה מסוגים שונים. אלה יכולים להיות פסים המתאימים לתנאי פנים וגם כאלה המתאימים לתנאי חוץ. אלה יכולים להיות פסים סטנדרטיים או פסים שהם לצרכים תעשייתיים. כך או כך, ולו כדי ליהנות מיתרונותיהם הרבים, מומלץ לחפש כתובת אחר, מהימנה, המציעה פסים מאיכות גבוהה. פסים כאלה חייבים לעמוד בתקנים מחמירים והם מיוצרים מחומרים איכותיים השומרים עליהם למשך תקופה ארוכה ומייצרים את אותו חספוס מיוחד המונע החלקה.

זקוקים לפתרונות ליצירת סביבה בטוחה, כמו פסים למניעת החלקה וגם הנגשה? בטיחותי – מובילה לסביבה בטוחה היא הכתובת הנכונה. בטיחותי, שנוסדה בשנת 2005, מתמחה ביבוא, שיווק, מכירה וגם התקנה של מוצרי בטיחות מסוגים שונים וכן פתרונות של הנגשה העומדים בתקנים מחמירים. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת מענה בטלפון לכל שאלה, צרו קשר ב – 03-7749951. נשמח לעמוד לרשותכם.

צור קשר