פתרונות נגישות לנכים

בין אם אלה מקומות ציבוריים, מוסדות שונים או אפילו אטרקציות למיניהן, כל מקום או פעילות שכזו עשויים לגרום לבעיות נגישות שונות לנכים ולבעלי מוגבלויות שונות. פתרונות נגישות לנכים הם בגדר חובה, ולו כדי לאפשר לכלל האוכלוסייה להשתמש בקיים ולעשות זאת לצד בטיחות ונוחות רבה. החוק מחייב כיום יצירת נגישות לנכים, שאותה ניתן להשיג באמצעות שונים. בכל הקשור לפתרונות של נגישות מדרגות לנכים, למשל, הן בין הפופולאריות מאד.

יש סוגים שונים של נגישות, שאיתה נאלצים הנכים ובעלי מוגבלויות אחרות להתמודד וזה יכול לבוא לידי ביטוי באופן מעשי, חזותי או שמיעתי, למשל, כשמדובר בחרשים. יחד עם זאת, אנשים היושבים על כסאות גלגלים, נכים בדרגות שונות, מוצאים את עצמם מתמודדים עם לא מעט קשיים ובעיות של נגישות, ואפילו במקומות ציבוריים. הפתרונות הקיימים ניתנים לשילוב בכל מקום והם יכולים לסייע משמעותית וליצור מרחב שהוא נגיש, נוח וגם נעים. אלו יכולות להיות רמפות, למשל, המאפשרות מעבר חלק ללא בעיה עם כיסא הגלגלים וגם מדרגות מיוחדות ורחבות יותר, המותאמות לנכים בכיסאות גלגלים או ללא. ידיות אחיזה, מדבקות ופסים למניעת החלקה ואמצעים אחרים, העומדים בתקנים מחמירים, הם הדרך הנכונה. את כל אלה מציעות כיום חברות המתמחות בכך, המכירות לעומק את הצרכים ויודעות מה להתאים כדי ליצור מרחב מונגש לנכים.

זקוקים לפתרונות נגישות איכותיים, העומדים בכל התקנים? בטיחותי – מובילה לסביבה בטוחההיא הכתובת הנכונה. בטיחותי, שנוסדה בשנת 2005, מתמחה ביבוא, שיווק, מכירה וגם התקנה של מוצרי הנגשה ובטיחות למוסדות מסוגים שונים. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת מענה בטלפון לכל שאלה, צרו קשר ב – 03-7749951. נשמח לעמוד לרשותכם.

צור קשר