מוצרים לשמירת אצבעות ילדיכם

לצערנו, לא מעטות תאונות בקרב ילדים הכוללות דלת שנטרקת בעוצמה על אצבעות וידי הילדים. במקרים מסוג זה, הכאב חד מאד ומוביל לכאבים עזים ופציעות חמורות. לכן, על מנת למנוע את הפציעה או התאונה שכבר 'נמצאת בדלת' חשוב להצטייד במוצרים לשמירת אצבעות ילדיכם. אז מהם המוצרים המובילים?

מגן אצבעות הולנדי

מגן אצבעות מסוג זה מתאים לדלתות שיכולות להיפתח עד 110 מעלות. המגן מיובא על ידי חברת 'בטיחותי – מובילים לסביבה בטוחה' מחברת ARTE VIVA ההולנדית. למגן תו תקן גרמני והוא שקוף ומשתלב בין הדלת למשקוף באופן מושלם. השקיפות של המגן מסייעת לו להתאים לשלל דלתות, והוא מונע פגיעת הדלת באצבעות הידיים. את המגן ניתן להדביק את המגן בעזרת דבק דו צדדי בלבד, אך אנו ממליצים לחזק את המגן עם ברגים בכל צדיו.

מגן אצבעות בטיחותי 200, באורך 2 מטרים

מגן אצבעות מבית 'בטיחותי' הוא מגן ארוך במיוחד המתאים למגוון דלתות. המגן נתפס על גבי הדלת עם יריעות מוטות PVC, ושיטת חיבור שמסייעת לבטיחות ולחוזק המגן.  מגן אצבעות 'בטיחותי 200' מתאים לכל דלת ומשתלב בה בהרמוניה. המגן חזק מאוד ומונע את פגיעת אצבעות הידיים בצד צירי הדלת (אחת הפגיעות החמורות ביותר) . המגן מיוצר עם חמישה חורים בשני צידיו להקל על מלאכת התקנתו. דבק דו צדדי מוצמד לכל פס אלומיניום דבר המקל אף הוא על התקנת המגן. גובהו של המגן הינו 200 ס"מ על פי דרישות התמ"ת ורוחבו כ 23 ס"מ. את המגן ניתן להזמין דגמים שאותם אפשר להרכיב על ידי הדבקה בלבד.

על בטיחות בגן ילדים

על בטיחות בבית ספר

גלגלות האטה

מי שרוצה לשלוט על מהירות טריקת הדלתות שבביתו או במוסד החינוכי, שיכולות להוביל לתאונות קשות, יכול להיעזר בגלגלות האטה לדלתות. חברת בטיחותי מספקת גלגלות האטה לדלתות, שמתחברות אל הדלת בחלק התחתון ומאטות את סגירת הדלת. ההאטה הינה מבוקרת ומתאימה לכל הדלתות החל מדלתות קלות עד לדלתות כבדות.

למה יש לשים לב ברכישת מוצרים לשמירת אצבעות ילדכם?

ברכישת המוצרים יש לשים לב כי הן עומדים בתקני התמ"ת המחמירים ביותר, כי הם בטוחים לשימוש, עמידים ומתאימים למגוון דלתות. חשוב לשים לב לחומרים מהם עשויים המגנים, ולארץ יצורן. על מנת לרכוש מוצר איכותי יש להקפיד ולבדוק כי המוצר מיוצר בארץ, או באירופה. עוד בדקו כי המוצר עמיד, ומחזיק מעמד לאורך זמן.

צור קשר